دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل و ساختمان (داخلی- منزل- اتاق خواب- اتاق کودک- مغازه) 

قیمت مناسب – کیفیت مطلوب – مشاوره رایگان

کاغذدیواری – کف پوش – سنگ آنتیک – گچبری

دیوار پوش – تزئیات – کابینت

 انواع دکوراسیون داخلی مناسب با سلیقه شما با دکوراتور مجرب

دکوراسیون داخلی- منزل- ساختمان- مغازه- آشپزخانه- اتاق خواب- اتاق کودک

————————————————————————————-

خدمات دیگر گروه دکورنگ:

نقاشی ساختمان و منزل (نقاشی بلکا – نقاشی مولتی کالر – نقاشی روغنی و پلاستیک – پتینه کاری و …)

نمایندگی و فروش انواع رنگ ساختمانی و صنعتی (هاویلوکس-سحر-هادی و …) رنگ روغنی – بلکا – مولتی کالر و …

ارائه انواع آلبوم و کاتالوگ نقاشی ساختمان و دکوراسیون داخلی منزل و کاغذ دیواری

————————————————————————————–

گروه خدماتی دکورنگ آماده اجرای

انواع دکوراسیون – دکوراسیون داخلی

با کیفیت و قیمت مناسب و فوری می باشد

با ما تماس بگیرید: 

09126390363 – 22324951

info@decorang.ir

decorang.ir@gmail.com

——————————————————————————————————————————

دکوراسیون خانه

دکوراسیون خانه و طراحی یک اتاق الهام بخش

هر چند امروزه فضای خانه ها کوچک و آپارتمانی شده اما بخش عمده ای از مردم دارای اتاقی مجزا برای پرداختن به کارها و مطالعات خود دارند، لذا توجه به تزیینات و دکوراسیون خانه و یا اتاق مطالعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

اثرات اعجاب انگیز رنگ ها در دکوراسیون خانه

رنگ یکی از جالب ترین جنبه های دکوراسیون خانه است. طراحان دکوراسیون خانه امروزی تقریباً همه قوانین سابق در ارتباط با استفاده از رنگ های گوناگون و ترکیب آنها با یکدیگر را در هم شکسته اند و امروز هر رنگی را می توان در دکوراسیون خانه به کار برد.

 

دکوراسیون خانه را چشم نواز کنید

گل ها، تزیین زنده و زیبایی دکوراسیون خانه هستند و هر کسی می‌تواند با دانستن نیازهای ابتدایی این گیاهان و با توجه به چند نکته ساده، از آنها نگهداری کند و از این کار لذت ببرد.

 

هنری برای فضای شاعرانه دکوراسیون خانه

شمع ها ابزار های زیبایی برای جلوه دادن به دکوراسیون خانه ما هستند . از آنجا که نحوه آماده سازی و تزیین آنها متفاوت است می توانند کاربردهای گوناگونی داشته و تنو ع زیادی به دکوراسیون خانه دهند

 

دکوراسیون خانه و احساسات کودکی

اگر می‌خواهید برای اتاق کودکتان چیدمانی زیبا و بی نظیر آماده کنید که در عین سادگی شیک هم باشد به توصیه های ما توجه نمایید.

 

مبلمانی مناسب برای دکوراسیون خانه

مبله کردن یک آپارتمان جدید یا منزل می توان بسیار زمان بر باشد، اما اگر شما توصیه های اساسی خرید را دنبال کنید، نتیجه نهایی نیز همان ارزش را خواهد داشت و دکوراسیون خانه بسیار شیکی را چید

 

نور پردازی در آشپزخانه امروزی

در آشپزخانه های قدیمی که مانند آشپزخانه های امروزی دارای کابینت های ثابت و جاسازی شده و محل مشخصی برای اجاق گاز، یخچال و دیگر وسایل آشپزخانه نبودند ؛ نورپردازی اغلب به وسیله یک چراغ آویز سقفی که در مرکز سقف آشپزخانه نصب می شد انجام می گرفت و دکوراسیون خانه به دل نبود

 

استفاده بهینه از فضای اتاق

استفاده از قفسه‏بندی کار آمد، راه حل فوق‏العاده‏ای است برای منظم داشتن وسایل و آراستن آنها به طرز دلخواه که در عین حال از درهم ریختگی‏ها جلوگیری می‏کند.

 

دانستی های میز عسلی

برای خرید یک میز عسلی و یا یک میز پیشدستی که بتواند با بقیه عناصر موجود در دکوراسیون خانه هماهنگی و هم خوانی داشته باشد باید نکاتی را بدانیم و در حین خرید آنها را رعایت کنیم.

 

ترفندی برای دکوراسیون خانه های کوچک

زندگی در خانه‏های کوچک امروزی واقعا هنر می‏خواهد و کسی که بتواند در کمترین فضای ممکن بیشترین راحتی را برای خود و اعضای خانواده‏اش فراهم کند، بی‏شک یک هنرمند خواهد بود

 

ظرافت های هنرمندانه

آیا از فرم یک‏نواخت وسایل منزل خود خسته شده‏اید؟ آیا پول کافی برای تعویض وسایل خانه را ندارید؟ از نوعی آباژور یا صندلی فقط به خاطر پارچه آن خوشتان آمده؟ خب، پس با ما شروع کنید و بدون هزینه کردن مبالغ هنگفت، با استفاده از چند متر پارچه و دقت در اسلوب دکوراسیون خانه خود، نمای کلی اتاق‏تان را عوض کنید.

This entry was posted in دکوراسیون داخلی. Bookmark the permalink.